Το blog-αναγιγνώσκειν...

Πέμπτη 26 φεβρουαρίου: Το κουνούπι ύστερα από προτροπή ενός άλλου εντόμου αποφασίζει να ασχοληθεί σοβαρότερα με το μαγικό κόσμο των μπλόγκς. Την επομένη γράφεται εδώ και ιδού! Η πρώτη ανάρτηση!

Χέστηκ' η φοράδα στ' αλώνια, θα μου πείτε, αλλά έτσι λειτουργούν τα μπλογκς. Εγώ γράφω ότι μ*λ*κία μου κατεβαίνει και όποιος έχει την όρεξη μπορεί να τη διαβάσει. Γι' αυτό μέχρι τώρα ήμουν αρκετά σκεπτικιστής όσον αφορά τα μπλογκς. Έχω διαβάσει πολλές μπούρδες.

Το blog-αναγιγνώσκειν είναι ακριβό σπόρ από άποψη χρόνου και πολλές φορές συνειδητοποιώ ότι αφιέρωσα χρόνο σε κάτι που δεν το άξιζε. Δίνεται βήμα στον καθένα και εννοείται ότι δεν έχουν όλοι -κάτι- να πούν στο τέλος... Μου θυμίζει σαν διαδικασία το να κρυφακούς τί λεν όλοι οι θαμώνες μέσα σ' έναν καφενέ. Μπορεί να ακούσεις τον Χατζηδάκι να συζητά με το Γκάτσο για ένα ποίημα πάνω από ένα φλυντζάνι καφέ, μπορεί να ακούσεις τον Κούλλη (no offense - μια χαρά όνομα είναι) να σχολιάζει τα χθεσινά φάουλ (εσάς μπορεί και να σας ενδιαφέρει, εμένα όχι) ή ακόμα χειρότερα να εκφέρει πολιτική άποψη χωρίς ίχνος επιχειρήματος. Αλλά αυτό είναι το τίμημα του να σερφάρεις μέσα σ' ενα χώρο που κατά τα άλλα είναι απόλυτα δημοκρατικός.

Παραθέτω εδώ μια κουβέντα από το άλλο έντομο (όπως την έγραψε) που μου άρεσε:

"Blogs φίλε...σημαίνει δημοκρατία, ελευθερία και αξιοκρατία! Ο καθένας γράφει ό,τι τον εκφράζει, και στο τέλος ο καθένας θα έχει το κοινό που του αξίζει, και θα ξεχωρίσουν οι ιδέες επειδή ο κόσμος απευθείας επιλέγει, χωρίς να μεσολαβούν εκδότες, ιδιοκτήτες, εταιρείες, αλλότρια συμφέροντα, και ξερω'γώ τι άλλο! Είναι καλό συνήθειο...ψάξε τα, θα ανακαλύψεις θησαυρούς!"

Είδα φως, λοιπόν (σαν καλό κουνούπι) και μπήκα.

Καλή αρχή λοιπόν...

Κ

PS. Οι αναρτήσεις θα γίνονται εις την κυπριακήν ή στην κοινή Ελληνική ανάλογα με τη διάθεσή μου. Όποιος δυσκολεύεται να διαβάσει τα κυπριακά, εισηγούμαι να αγοράσει τον Αστερίξ στα κυπριακά ("Ο Αστερίκκος στους Ολυμπιακούς Αγώνες" ανάγνωση εδώ δωρεάν) που βγήκε πρόσφατα και περιέχει και μια σύντομη επεξήγηση των ιδιωματισμών της κυπριακής :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε!